Luna martie a început cu Tesla Investor Day, eveniment găzduit de uzina din Texas a constructorului american și care, în alți ani, era prilejul perfect pentru a oferi informații interesante despre viitoare modele. De această dată, însă, oficialii Tesla n-au vorbit prea mult despre modelele viitoare, concentrându-se pe alte teme de interes: noua generație de Supercharger-e și noi motoare electrice care nu mai utilizează metale rare.
La ce lucrează Tesla? Răspunsul se aseamănă unui hotel de lux: cu mai multe aripi,etaje și diverse zone, căci Tesla are în lucru cel puțin trei modele noi, pe lângă toatetehnologiile noi pentru un viitor sustenabil și o mulțime de decizii de business menite să păstreze produsele lui Elon Musk competitive pe o piață a EV-urilor tot mai înghesuită.
Pe de-o parte, Tesla a anunțat ca viitoarele modele vor beneficia de toate lecțiile învățate de către constructorul american în materie de producție. Astfel, noua platforma care este, actualmente, în dezvoltare va avea o arhitectură modulară care va necesita noi practici de asamblare, dar va reduce costurile de producție cu 50% și va duce și la o micșorare a spațiului necesar producției cu până la 40%. Cei de la Tesla au spus că deja sunt plănuite două noi modele pe viitoarea platformă, iar acestea vor fi făcute la Gigafactory-ul din Mexic.
Tesla a anunțat că toate modelele viitoare, inclusiv Cybertruck-ul, vor beneficia de o arhitectură de 48 V. Camioneta mult-trâmbițată a fost amânată în numeroase rânduri, dar bestia cu caroserie din oțel inoxidabil se pare că este aproape gata. Conform informațiilor strânse de-a lungul timpului, Cybertruck-ul ar trebui să care până la 1.587 kilograme și să tracteze până la 6.350 kilograme, bena având un volum de 2.832 litri.
No comment yet, add your voice below!