Luna martie a început cu Tesla Investor Day, eveniment găzduit de uzina din Texas a constructorului american și care, în alți ani, era prilejul perfect pentru a oferi informații interesante despre viitoare modele. De această dată, însă, oficialii Tesla n-au vorbit prea mult despre modelele viitoare, concentrându-se pe alte teme de interes: noua generație de Supercharger-e și noi motoare electrice care nu mai utilizează metale rare.

  La ce lucrează Tesla? Răspunsul se aseamănă unui hotel de lux: cu mai multe aripi,etaje  și diverse zone, căci Tesla are în lucru cel puțin trei modele noi, pe lângă toatetehnologiile noi pentru un viitor sustenabil și o mulțime de decizii de business menite să păstreze produsele lui Elon Musk competitive pe o piață a EV-urilor tot mai înghesuită.

   Pe de-o parte, Tesla a anunțat ca viitoarele modele vor beneficia de toate lecțiile învățate de către constructorul american în materie de producție. Astfel, noua platforma care este, actualmente, în dezvoltare va avea o arhitectură modulară care va necesita noi practici de asamblare, dar va reduce costurile de producție cu 50% și va duce și la o micșorare a spațiului necesar producției cu până la 40%. Cei de la Tesla au spus că deja sunt plănuite două noi modele pe viitoarea platformă, iar acestea vor fi făcute la Gigafactory-ul din Mexic.

   Tesla a anunțat că toate modelele viitoare, inclusiv Cybertruck-ul, vor beneficia de o arhitectură de 48 V. Camioneta mult-trâmbițată a fost amânată în numeroase rânduri, dar bestia cu caroserie din oțel inoxidabil se pare că este aproape gata. Conform informațiilor strânse de-a lungul timpului, Cybertruck-ul ar trebui să care până la 1.587 kilograme și să tracteze până la 6.350 kilograme, bena având un volum de 2.832 litri.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *